Erasmus Feb Mar 2025 k1

Στο πλαίσιο  προγράμματος Erasmus+KA121 το σχολείο μας υλοποίησε τρεις μετακινήσεις στην Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία στις οποίες συμμετείχαν συνολικά 18 μαθητές και 5 καθηγητές.

 

Συγκεκριμένα συνεργαστήκαμε με τα Σχολεία:

 

  • Liceo delle scienze umane Fabrizio De Andrè στην πόλη Brescia (Bs) της Ιταλίας (ευρύτερη περιοχή το Μιλάνο) από τις 18-22 Φεβρουαρίου 2025 (6 μαθητές και 2 καθηγητές)
  • Agrupamento de Escolas Vale D´Este στην περιοχή  Viatodos στην πόλη Barcelos της Πορτογαλίας (ευρύτερη περιοχή το Πόρτο)από τις 9-14 Μαρτίου 2025 (4 μαθητές και 2 καθηγητές)
  • INS Miquel Martí i Pol Cornellà de Llobregat, της Ισπανίας (ευρύτερη περιοχή η Βαρκελώνη) από τις  23-26 Μαρτίου 2025 (8 μαθητές και 2 καθηγητές)

Erasmus Feb Mar 2025 k2 

 

Σκοπός αυτής της τριπλής κινητικότητας  ήταν η διενέργεια μιας έρευνας από τους μαθητές μας σχετικά με την αειφόρο ανάπτυξη πόλεων και μεγαλουπόλεων στη νότια Ευρώπη. Οι άξονες της έρευνας περιλάμβαναν:

 

     την έννοια και λειτουργία μιας “έξυπνης πόλης”

     την χρήση και το δίκτυο “έξυπνων” και “πράσινων” μορφών συγκοινωνίας

     το αστικό τοπίο και τον φιλικό προς τον πολίτη πολεοδομικό σχεδιασμό

     την παρουσία και χρήση φυσικών βιότοπων-βοτανικών κήπων σε αστικό χώρο

 

Erasmus Feb Mar 2025 k3

Οι μαθητές ολοκλήρωσαν τα στάδια της έρευνάς τους σε χώρους που είχαν επιλεγεί και προταθεί για αυτό τον σκοπό, συγκέντρωσαν πληροφορίες και έλαβαν απαντήσεις από τους πολίτες των πόλεων σε δομημένα ερωτηματολόγια.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα από την Ισπανία επισκέφθηκε και το Σχολείο μας από τις 3 – 6 Μαρτίου 2025 και η ομάδα της Ιταλίας από τις 17-21 Μαρτίου 2025. Και οι δύο αυτές ομάδες συμμετείχαν στη δική μας έρευνα καθώς και εμείς πήραμε μέρος στο δικό τους σχέδιο που είχε θέμα  την Τεχνολογία στην εκπαίδευση και την αντίληψη των μαθητών για τα νέα διδακτικά συστήματα και προγράμματα σπουδών. Στο πλαίσιο αυτής της κοινής μας συνεργασίας πραγματοποιήσαμε κοινά μαθήματα Ρομποτικής, παρουσιάσαμε δικές μας εφαρμογές Επαυξημένης και Εικονικής Πραγματικότητας καθώς και τη χρήση του Open eClass που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα. Οι μαθητές επίσης συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με την έρευνά μας και πήραν μέρος σε  σχετικές εκδηλώσεις.

 Erasmus Feb Mar 2025 k4

Στο τέλος, όλα τα δεδομένα που θα συγκεντρώσουμε, θα συγκριθούν με αυτά της Βέροιας-Θεσσαλονίκης ώστε να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον Ευρωπαϊκό νότο και τις πολιτικές που υιοθετήθηκαν με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη και ενεργειακή πολιτική. Η συνεργασία μας με τα σχολεία Agrupamento de Escolas Vale D´Este στην περιοχή  Viatodos  όλη Barcelos της Πορτογαλίας,  Liceo delle scienze umane Fabrizio De Andrè στη Brescia της Ιταλίας και INS Miquel Martí i Pol Cornellà de Llobregat της Ισπανίας  ήταν υποδειγματική και ευελπιστούμε πως θα διατηρηθεί στα επόμενα προγράμματα μας.

 Erasmus Feb Mar 2025 k5

 

 Erasmus Feb Mar 2025 k6

 

Erasmus Feb Mar 2025 k7

 

Erasmus Feb Mar 2025 k8

 

Erasmus Feb Mar 2025 k9

 

Υπάρχει έγγραφη συναίνεση των Κηδεμόνων,

για την ανάρτηση των προσώπων των μαθητών στην ιστοσελίδα μας ...