Για Εκπαιδευτικούς - Πως υλοποιείται η δημιουργία της ψηφιακής μας τάξης - Webex Meetings (20.03.2020)
Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γ. Χατζηλάμπρου
Επί της διαδικασίας λοιπόν,
θα πρέπει να "εκτελέσουμε" τα παρακάτω βήματα,
για τη δημιουργία της ψηφιακής μας τάξης ...
1. Παραλαμβάνουμε μήνυμα στο προσωπικό μας μέιλ (ως Εκπαιδευτικοί),
από τη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με το κουμπί: "Activate".
Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στο σημείο αυτό!
Η διαδικασία της ενεργοποίησης (Activation), υλοποιείται μόνο μία φορά.
Δεν έχουμε δικαίωμα για δεύτερη ...
Δηλαδή το κουμπάκι: "Activate" θα λειτουργήσει μόνο για μία φορά ...
2. Δημιουργούμε το μυστικό μας κωδικό (password), για την πλατφόρμα Webex Meetings.
3. "Κατεβάζουμε" την εφαρμογή: "Cisco Webex MeetingsDesktop App" .
4. Εγκαθιστούμε την παραπάνω εφαρμογή σε έναν δικό μας υπολογιστή (προσοχή εδώ).
5. Συνδεόμαστε με τον προσωπικό μας κωδικό (τον δημιουργήσαμε στο δεύτερο βήμα).
6. Στο τέλος αν όλα έχουν πάει καλά, εμφανίζεται το πλαίσιο διαλόγου Webex Meetings,
με έτοιμο το σύνδεσμο της ψηφιακής μας τάξης για αντιγραφή,
όπως βλέπετε και στην παρακάτω εικόνα:
Πατώντας το πράσινο κουμπάκι "Start a Meeting",
εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη:
Πατώντας και πάλι το πράσινο κουμπάκι "Start a Meeting",
εμφανίζεται η επόμενη (και τελευταία) οθόνη:
Συγχαρητήρια!! Στην παραπάνω εικόνα, βλέπουμε την ψηφιακή μας τάξη,
στην οποία μπορούμε να διδάξουμε τα μαθήματα μας, κάνοντας χρήση σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Αναμένουμε να συνδεθούν και οι μαθητές μας ...
Τρία πράγματα,
θα πρέπει να θυμόμαστε πολύ καλά:
i) Το μέιλ με το οποίο συνδεόμαστε στην πλατφόρμα Webex Meetings
ii) Το μυστικό κωδικό μας (password)
iii) Το σύνδεσμο (link) της ψηφιακής μας τάξης
( φαίνεται στην παρακάτω εικόνα ).
Από την Ομάδα Υποστήριξης
της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης,
του 3ου ΓΕΛ Βέροιας.
Καλή συνέχεια σε όλους ...
Τελευταία τροποποίηση: 20.03.2020