A Prince's Tale
Το παιχνίδι "A Prince's Tale”, δημιουργήθηκε από τον μαθητή Ιωάννη Λυκόπουλο, κατά το σχολικό έτος 2016 - 2017. Είναι ένα hack’ n’ slash adventure παιχνίδι, στο ο παίκτης καλείται να φθάσει από το πρώτο επίπεδο μέχρι το τελευταίο Boss Battle (μάχη με πολύ δυνατό αντίπαλο). Σε όλη τη διαδρομή θα έχει μπροστά του διάφορους εχθρούς, που θα πρέπει ή να τους αποφύγει ή να τους πολεμήσει παίρνοντας έτσι περισσότερους πόντους. Το παιχνίδι περιλαμβάνει (Χ4) επίπεδα με διαφορετικά θέματα, καθένα από τα οποία έχει από ένα μυστικό επίπεδο, κρυμμένους θησαυρούς που παρέχουν ακόμα περισσότερους πόντους και τέλος powerups (αντικείμενα που αναβαθμίζουν τον παίκτη) σε όλη την υπόλοιπη του διαδρομή.
Το σχολείο μας θα συμμετάσχει στη Γιορτή Λήξης Σχολικού Έτους 2016-2017, που διοργανώνει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας στις 3 και 4 Μαΐου, στο Μεντρεσέ Τζαμί. Συνολικά τρία (Χ3) παιχνίδια θα παρουσιαστούν από τους ίδιους τους δημιουργούς τους - μαθητές της Α' τάξης του σχολείου μας. Τα παιχνίδια αυτά, δημιουργήθηκαν στα πλαίσια των μαθημάτων των Ερευνητικών Εργασιών και των Εφαρμογών Πληροφορικής της Α' τάξης. Στόχος μας, η ανάδειξη των προγραμματιστικών δεξιοτήτων των μαθητών μας!
Το προγραμματιστικό περιβάλλον που χρησιμοποιήθηκε είναι το GameMaker : Studio Standard Edition στην έκδοση 1.4. Το GameMaker είναι μια μηχανή παιχνιδιού με πρωτίστως δυνατότητες δημιουργίας παιχνιδιών δύο διαστάσεων (2D). Για τη δημιουργία του παιχνιδιού χρειάστηκαν συνολικά 110+ ώρες δουλειάς περίπου.
Δείτε το τρέιλερ του παιχνιδιού, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο ή στην αρχική εικόνα …
https://www.youtube.com/watch?v=Z_e9CDpuyXA
Περισσότερες λεπτομέρειες μετά τη γιορτή λήξης ...